Followers

Monday, March 7, 2011

~~SHARING IS CARING~~

ENTRY kali ni chenta nk share blog2 and site2 yang chenta selalu masok kalo nk shopping on9... alaa... sekarang kan zaman sains dan teknologi, so, buat apa kita nak susahkan diri tok sumthing yang bole kita buat kt umah... yang dok kelantan xpela, traffic jam xsangat... cuba tgk yang dok kt KL tuh... confirm nak kuor pown malas... asek tersepit kt traffic jam aje... minyak pown habis pusing2 kat citu aje...


kat bawah ni, list blog2 yang korang (GURLS) bole shopping...


JOM!!! check it out!!!














1. http://www.ayunar.biz/


chenta suka usha site ni... ayunar biz sediakan banyak koleksi SHAWL... semua yang latest design tau.. harga??? mestila berpatutan... sesuai untuk semua umur... dalam site ni jugak ada sediakan tutorial camne nak berfesyen dengan SHAWL korang... so, site ni highly recommended la... =)


















2. http://www.milqynway.com


site nu jugak untuk SHAWL lover... same jugak cam AYUNAR BIZ... latest shawl design... harga berpatutan... memang xrugi kalo beli banyak2... kalo selalu, bank in pakai maybank, site ni jugak sediakan BANK ISLAM... so, mane2 student yang malas nk kuor p bank in duit, dan just da cash deposit BANK ISLAM aje kt U, so, bole usha site ni...=)
















3. http://ladiesfash.blogspot.com


yang ni pulak untuk sape2 yang suka beli baju on9... Ladiesfash ni menyediakan banyak koleksi clothes, termasuklah T-SHIRT, MINI DRESS, MAXI DRESS, PANTS, SHORT and macam2 ag... tersangat banyak design DRESS ang chanteq2... dan yang paling best, harganya bawah RM60... sangat murah kan??? kualiti kain excellent... xrugi kalo korang beli... so, selamat mencuba...















4. http://babyprincesscloset.blogspot.com


blog ni pulak menyediakan set2 jubah moden, kebaya dan kaftan... so, sesiapa nak mencuba sesuatu yang baru time DINNER, bolela explore site ni... kualiti kain 100% excellent... harga standard di pasaran... banyak koleksi jubah yang chanteq2 dan sesuai untuk semua occasion... =)














5. http://manjakusayangcollection.blogspot.com/


blog ni sesuai untuk ibu2... yang bukan ibu pown bole usha jugak... blog ni menyediakan barang2 cute khas tok baby... harga sangat murah dan berpatutan... sesape nak beli untuk anak-anak buah yang chomel2 tuh bole ush kt cini... =)












6. http://liyanacollection.blogspot.com/


sesape yang handbag lovers tuh bole usha jugak blog ni... beg yang berjenama... semua dengan harga berpatutan... xrugi kalo korang beli... shopping banyak2 baru la fashionable...=)


dah banyak dah tuh chenta share... semua ni blog yang chenta usha dan shopping... so, korang patut usha jugak... xrugi pown... jimat masa, jimat minyak kete...=)


MEMANG BERBALOI-BALOI~~





2 comments:

Syed Mohd Faizal said...

suker sgt tang blog babe tuh!!

cHeNtA cHayAnG nUrUl said...

yeke??? chomel kan??? so, belikan tok anak buah... =)

Post a Comment