Followers

Thursday, April 28, 2011

~~MENYEPI~~

hye...


cian blog aku nih... asek ditinggalkan aje... maapla aku menyepi sbb xda pe benda nk tulis... bukak FB 24 hours, tp still jugak xda idea... malas pulak nk menggodak2 MR G...


hmm... nk gtau nih, final exam berbaki ag 2 paper... bola sepak n criminology... skg aku ngah struggle tok paper CRIMINOLOGY... bg aku mmg susah, sbb kne banyak idea dalam kepala hotak... 2,3 hari ni asek carik journal... susah bebenor nk pakai otak ni kalo xda idea... 


orang cakap kan, nk seribu daya xmau seribu dalih... kalo nk berjaya, kne la berusaha... bukan mudah nk berjaya, tp xmustahil kan??? adusss!!! aku pown xtau pe aku mengarot... lain bebenor ngan title entry aku... tp, xkesahla kan sbb ni blog aku, aku punya suka la nk letak pe kan...??? hehehehe...


last pesanan: tok kawan2 yang bakal menduduki FINAL EXAM, GOOD LUCK... n kepada sesape yang dh SEPARUH jalan cam aku, GOOD LUCK jugak tok next paper... kalo paper2 sebelum ni korang xleh jawab ke hape, jangan dok ingat cangat... study je tok next paper... =)

1 comments:

FurBall said...

tak yah lah guna otak..mari kita guna kepala lutu..aku tak study apa ntah lagi..huhu

Post a Comment