Followers

Sunday, May 8, 2011

~~SELAMAT BERCUTI~~

hehehe...


xkesahla lambat ke cepat aku wish SELAMAT BERCUTI, yang penting aku really mean it... ahaa... ni ENTRY last kt USM sebelom balik umah... pasni mayb agak jarang aku ON9 n hapdate BLOG ni... mood cuti kan, biasala... kenala gunakan sebaik2nya... 


sempena cuti 4bulan ni, aku still xda perancangan nk buat pe... nk bazirkan masa aje la kot... fuhhh!!! tambah tolak sikit ngan WORKOUT, confirm terbuang masa aku... heheheh... WORKOUT, mmg xleh blah... sangat determine nk kurus la katakan... ecehhhh!!~~ hope ko berjayala CHENTA CHAYANG NURUL oi... heheheh..


aku gerak balik umah pkul 9 jap ag... mak abah datang amek... mak kebetulan mau p wt PHYSIOTHERAPY kt HUSM... alang2 jemput aku skali... weeeee!! dapat balik umah jugak akhirnya... korang jangan rindu aku plak ye??? yela, aku akan jarang on9 dh pasni... 


lastly, skali ag nk wish HAPPY HOLIDAYS kt korang semua... penuhi masa ngan sebaiknya... pesanan tok student 3rd year, sila carik tajuk FYP korang eh??? nnt xdala tergagau2 carik tajuk kalo dh LAST MINUTE... enjoy urself kt umah.. yang mane kerja, kerja ngan ikhlas n jangan lupa senyum SOKMO... barula berseri muka, dapat pahala jugak... k, sampai kt cini dlu... nntkan ENTRY yang akan datang ye??? BYE~~


0 comments:

Post a Comment