Followers

Thursday, November 4, 2010

~~MINAT~~




setiap orang ada minat...
semua minat tu datang dari diri sendiri...

ada orang minat SUKAN...
setiap masa mengikuti semua pasal SUKAN...
baca majalah SUKAN, baca surat khabar ruangan SUKAN...
tengok tv pown CHANNEL SUKAN...

ada juga orang yang minat KERETA...
semua-semua pasal KERETA dari luar sampai dalam dia minat....
bangun pagi-pagi cuci KERETA nak kasi cun...
petang pulak pergi SERVICE KERETA nak bagi lancar perjalanan...
cukup bulan pulak, dapat gaji, MODIFIED KERETA kasi URMMM sikit...

itu kalau LELAKI...
kalau PEREMPUAN macam ni pulak....

perempuan memang tak sah kalau tak pergi SHOPPING COMPLEX...
nak buat apa lagi kat sana, mestila SHOPPING TIME!!!!
masuk PADINI, beli baju...
masuk VINCI pulak, mestila kasut yang dicari...

sekarang zaman teknologi canggih...
duduk rumah pown boleh SHOPPING...
SHOPPING ONLINE ape lagi???
perempuan memang tak boleh dipisahkan denga SHOPPING...
itulah perempuan termasuk cik CHENTA ni hahhh!!!

macam-macam kan??

minat bukan untuk ditiru-tiru....
tapi minat boleh dikongsi-kongsi....

cik CHENTA ni da jugak minatnye...
mestila menulis BLOG...
walaupun nukilan tak seberapa bagus macam orang lain....
sekurang-kurangnya saya boleh berkongsi dengan semua orang...
saya nak semua orang tau apa yang saya rasa dan apa yang saya fikir....
tanpa BLOG, semua ni terbatas...
lagi pulak, mestilah penat setiap kali jumpe orang kita nak bercerita...
bercerita melalui BLOG lagi senang...
selain menulis blog, suka jugak MEMBACA blog orang....
mana-mana blog yang saya suka, saya jadi FOLLOWER...

saya mengalu-alukan BLOGGER macam saya untuk jadi FOLLOWER saya...
tak rugi kalo ambil masa untuk membaca isi hati orang...

0 comments:

Post a Comment